Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Lägga ned ning och köra allt via ipenity?Ett förtydligande. Tanken är att lägga ned Ning? Startad av Bengt |
41 |
2 Sep Inlägg av Bengt |
Föra över bilder till IpernityHur du för över dina bilder? 1. Skapa en mapp på skrivbordet 2. För dit dina bilder från Ning tyvärr får man nog göra det en och en. 3. S... Startad av Bengt |
0 | 29 Aug |
Canon 50D/450DVad är det för skillnad mellan Canon 50 D och en Canon 450 D? Jag vet att det finns en extra display på ovansidan och att den är lite sna... Startad av Anette |
12 |
28 Aug Inlägg av Anette |
Ny Era med Ipernity.Du får nya möjligheter med Ipernity. Du är mycket friare än Ning. Du får Exif och kan chatta. Du kan tom lägga till psd som är photoshop ... Startad av Bengt |
2 |
27 Aug Inlägg av Bengt |
256 medlemmar och det är inte hälften aktiva...Hur tycker ni att jag ska göra med dessa medlemmar som inte är aktiva. Dessa som inte ens har orkat lägga till sin webbadress eller ens l... Startad av Bengt |
2 |
22 Aug Inlägg av Bengt |
Hmmm verkar vara problem med exif i ipernity också...Det verkar som man inte kan dela exif i Ipernity heller vilket är vitalt för en tycker jag som en fotokommunity... Eller vad tycker ni? Startad av Bengt |
0 | 16 Aug |
Frågar om inte ipernity är bättre...Du får själv styra om du vill vara med. Ipernity har minst 1000 dokument med den gratis varianten och Du kan bestämma själv till vilka du... Startad av Bengt |
1 |
12 Aug Inlägg av Johny |
Begränsning av upplagda bilder per dag?Nu är detta min högst personliga åsikt. Jag tycker folk lägger upp alldeles för många bilder åt gången. Inget fel i det kanske. Man komme... Startad av Christer Wikström |
10 |
12 Aug Inlägg av Bengt |
Nikon D90Jag funderar på att köpa mej en ny kamera. En Nikon D90. Finns det någon här som har några tips och råd angående den kameran. Den är väl ... Startad av Anette |
7 |
28 Maj Inlägg av Anette |
Är någon intresserad av att chatta om bilder?Jag har funderat på om man inte skulle kunna använda chatfunktionen till att snacka mer direkt om olika bilder och fotokomposition. Är d... Startad av Bengt |
3 |
2 Mar Inlägg av Natalie |
Välkommen till
Bild och foto
Registrera dig
eller Logga In
© 2009 Skapad av Bengt hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor