Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Exif?Skulle det inte vara intressant för alla om vi inte lade till Exif för alla våra bilder vi lägger upp här. Info om ev. efter behandling fil… Startad av Anders |
3 |
Maj. 19, 2008 Inlägg av Mattias |
Canon PowerShot S5 ISJag är nog vad man kan kalla en fotoamatör, men jag har det som en ganska stor hobby så jag funderar på att köpa en Canon PowerShot S5 IS.… Startad av Cecilia |
1 |
Maj. 12, 2008 Inlägg av Bengt |
Ska vi ta och dela upp oss?Hej alla! Tycker att det blivit lite mer fart pa sista tiden, haller ni med? Sjalv forsoker jag fortfarande att lara mig hur sajten ar uppb… Startad av Anne Muscat Scerri |
3 |
Apr. 9, 2008 Inlägg av Jonas |
Nu får det bannemej hända något!!!!Det är minst sagt skandal att ett sådant här trevligt forum/community inte har mer aktivitet. Vi är idag 78 medlemmar. Hur många aktiva vet… Startad av Martin Olsson |
10 |
Mar. 26, 2008 Inlägg av Hansson |
Medlemspresentation och tankarFörst och främst vill jag säga att den här sidan förtjänar mycket högre aktivitet än vad verkar vara fallet nu. Jag heter Martin Olsson oc… Startad av Martin Olsson |
3 |
Mar. 17, 2008 Inlägg av Anne Muscat Scerri |
Forum, aktivitet och kritik...Forumet är rätt dött som några har kommenterat. Jag själv har väldigt mycket att stå i för att få en inkomst just nu och det är förklaringe… Startad av Bengt |
15 |
Feb. 6, 2008 Inlägg av Anne Muscat Scerri |
Tycker du om video?Videor har snabbt blivit en populär form för guider och instruktioner. Moderskeppet är fullt av videor numera och sådana finner man även hä… Startad av KarlGeorg |
7 |
Nov. 3, 2007 Inlägg av Dick Jundén |
Vilken kompakt digitalkamera till australien/nya zeelandHej! Jag ska åka till australien och nya zeeland i början på september och behöver en ny digitalkamera. vilken ska jag välja och vad borde… Startad av Krille |
2 |
Aug. 29, 2007 Inlägg av Jesper Oscarsson |
Jag har lagt upp litet filmer om olika kamerorJag har lagt upp olika reviews om olika systemkameror. Där de berättar om för och nackdelar. Det är inte enkelt att välja en systemkamera o… Startad av Bengt |
0 | Jun. 3, 2007 |
Ny kategoriKan vi inte ha en kategori som heter "Bilder och Kommentarer", eller något liknande, där vi kan lägga våra bilder för kommentarer. Då kan v… Startad av Karl-Axel Jonsson |
3 |
Maj. 29, 2007 Inlägg av Karl-Axel Jonsson |
© 2009 Skapad av Bengt hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor