Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Flytande skalning med Plugin till GimpFinns det bara för linux eller finns det också för windows vista ??? Startad av Mandrakonian |
2 |
Okt. 23, 2008 Inlägg av Bengt |
Lyft din bild mycket enkelt med hjälp av nivåerNivåer är enkelt att använda så enkelt att ingen inte ska kunna använda det. Du finner verktyget i Gimp 2.4 under Färger/Nivåer och får d... Startad av Bengt |
2 |
Aug. 5, 2008 Inlägg av Bengt |
FärgprofilerUpptäckte att man kan använda AdobeRGB som färgprofil både i UFRaw och GIMP. Trevligt :) Vad jag förstått är det den vanligaste färgprof... Startad av Mattias |
2 |
Nov. 29, 2007 Inlägg av Mattias |
Gimp 2.4 har släppts!I morse hittade jag Gimp 2.4 på www.gimp.org. Jag avinstallerade min gamla version, laddade ned den nya och installerade. Inga problem! ... Startad av KarlGeorg |
7 |
Okt. 27, 2007 Inlägg av KarlGeorg |
Lokal kontrast...ett bra tips..Jag kanske kommer att göra en film om lokal kontrast i Gimp, egentligen finns den redan. Det är något som kan få era bilder att "poppa" e... Startad av Bengt |
0 | Okt. 21, 2007 |
Gimp Users på Flickr...Gimp Users på Flickr är ett bra ställe om man vill fråga folk som använder Gimp. Här hittar man också en del info om plugins mm. Startad av Bengt |
0 | Maj. 28, 2007 |
GimpJag använder Gimp och är även kursledare inom en seniornetförening. Ett problem är att hjälpfilerna inte är översatta till svenska. Det v... Startad av KarlGeorg |
1 |
Maj. 28, 2007 Inlägg av Bengt |
Välkommen till
Bild och foto
Registrera dig
eller Logga In
© 2009 Skapad av Bengt hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor