Jag hoppas vi behåller Ning, Ipernity har jag aldrig hört talas om, jag tror att ups and downs finns var man än är,jag håller med om att fler kan väl kommentera och säga hur ni vill ha det. Jag är enormt tacksam Bengt för att du skapat denna community, som redan nämnts så finns här en varmare och vänligare atmosfär än på Fs där jag är betalande medlem. I bland får man känslan att man inte passar in där, så min önskan är att Ning blir kvar.
mvh
Siw
Jag lägger inte ned utan skäl med högst 15 aktiva och 256 medlemmar måste man börja om...
Nyheten blir att ni kan dela alla filer...testa vetja...och samtidigt kan ni delta i andra kommunities om ni vill...obs jag lägger inte ned utan att de aktiva medlemmarna får säga sitt och tid att ladda ner sina bilder
Tråden är rätt lätt att följa med Firefox. Logiken är jag vill veta om jag ska ändra till Ipernity eller om jag ska köra på Ning. Just nu leder Ipernity eftersom man är friare och kan dela med sig av sin Exif om man är Pro.
Jag kan ju göra ett inlägg mitt i tråden var som helst. För att kunna hålla mig uppdaterad så måste jag ju läsa alla inlägg från början av tråden, om det skulle vara någon som gjort en kommentar på ett inlägg mitt i tråden. Ipernity verkar ha ett bättre flöde på kommentarerna i en forumtråd. Bara det är ju värt ett byte.
Jag håller på Ipernity. Kör hårt Bengt.
Lämnar vi Ning och går över till Ipenity, ber jag att få tacka för mig. Tack till alla och framför allt Bengt som gjort BoF till en riktigt trevlig gemenskap.
Jag förstår dig att du inte orkar driva, driver själv en Ning sajt som jag nu håller på att föra över på andra att överta. Även om det kanske inte är jättemycket jobb så blir det ändå en sak för mycket om man har hundra andra saker att göra och dessutom inte mår bra.
Men jag tycker att Ning är ett ganska bra och lättanvänt verktyg. Gränsnittet är lätt att ändra, det finns mycket funktioner mm. Tycker att det skulle vara synd att lägga ned den. Så jag undrar, kan du inte lägga över det administrativa till någon annan?
Gillar gränssnittet mycket bättre i Ning, och chatten i Ning är ju bra, nere i hörnet som den i Facebook (fast du verkar inte ha den på här). Att man inte kan se Exif utan att högerklicka gör inget tycker jag. För mig är Exif inte så intressant, är mer intresserad av själva bilderna.