Det går självklart att driva en egen Ning självklart men namnet på den här är för förknippad med sidan bild och foto. Därför väljer jag att lägga ned ningen och driva det under Ipernity som har fler möjligheter och är mer fokuserat på individen och inte på communityn...det blir mer frivilligt...här är det för många som ställer krav trots att det är gratis....
Varför inte starta en egen ning Fotoklubben på webben eller något...fins inget som stoppar just dig...men jag går vidare tiöll ipernity som har fler möjligheter med exif mm.
OK. Tror du missuppfattade. Jag menade inte att starta en ny Ning Bild & Foto. Men det finns ju möjligheten att både att utse fler administratörer och att föra över superuser admin på någon annan. Tänkte mer om det var någon vän eller någon i communityn som ville driva om det var för tungt för dig. Och jag håller ju själv på att avlasta mig själv från sajter jag inte orkar driva, så det är inte aktuellt att jag öppnar något.
Det är just avlasta jag vill..vill inte att det ska drivas vidare utan att folk utvecklas...Ipernity har de möjligheterna Ning är för låst och krävande,,,Ipernity har kvar det gamla utan att vara för tungt
Det ny innebär att den här tiden är över---något nytt börjar...
Om någon annan skulle ta över BOF community skulle det inte förbli BOF community...så därför väljer jag att börja om...
Hej på er.
Tillhör skaran som kanske inte lagt in bilder jätteofta, just nu på grund av tidsbrist. Är ändå inne på sidan i stort sett varje dag och tittar på bilder och läser kommentarer och lär mig den vägen också. Synd om sidan försvinner. Det är just det roliga att det är "vanligt" folk som kan ta så otroligt fina bilder som gör det roligt att vara inne på sidan. Verkligen synd om sidan försvinner. Ingen begär väl att du Bengt skall sköta om detta alldeles själv, det finns säkert någon duktig person där ute som kan fixa saker och ting.
Ha det bra allihopa!