Bild och foto

En bild säger mer än tusen ord

Nu har det gått en vecka sen jag börja att fota med OLYMPUS E-30 och allt har gått fint som smör. Att kunna använda en rörlig skärm för att ta bilder med unika vinklar är en gåva från kamera guden :-) .
Multiple Exposures för att sätta ihop en eller flera bilder i ett ,är något som många längtat i en olympus kamera OBS nu är det MYCKET enkelt att göra det.
Art Filters vill du se bilderna retuserade direkt i kameran ?? Inga problem , Olympus har lagt i e-30 inte mindre en 6 st filter för att leka med.
Face Detection den hittar inte mindre än 8 ansikten. Det finns mycket att säga om den kameran och min betyg blir full pott för E-30.

Dela

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Vad trevligt, grattis till din nya kamera. Jag fäljer E30 och E620 för att försöka bestämma mig vilken jag vill ha. E30 är klart intressant därför blev jag än mer glad av att höra att du köpt en, då kan den inte vara dålig :).

Någon av dina senaste bilder såg ut att vara multiple exposure , stämmer det ? tyckte det blev riktigt bra och multiple exposure är en av anledningarna till att jag är villig att uppgradera till E620 eller E30. Kan du berätta något mer om multiple exposure erfarenheten ?, hur många bilder lägger du normalt ihop osv.

Det låter som du är mycket glad över kameran, har du läst Dpreviews review av E30. Tycker du den stämmer bra överens med din erfarenhet så här långt ?.

Ser fram emot bilder från dig Mandrakonian ;).

Hälsningar
Johny

Verkar som en klart trevlig kamera. Jag gillar också den vinklingsbara skärmen som min E-3 har. Riktigt användbart när man fotograferar makro med liveview. Suveränt att zooma in och ställa in skärpan.

RSS

Om

Bengt Bengt skapade det här sociala nätverket påNing.

© 2009   Skapad av Bengt hos Ning.   Skapa ett eget socialt nätverk

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Integritet  |  Användarvillkor

Se statistiken